ג’וינט ישראל -קמפיין 100 שנה
קמפיין ראשון וייחודי “יופי ישראלי אמיתי” עבור 100 שנה לג’וינט ישראל
המהלך
לראשונה, ג’וינט ישראל בקמפיין תדמית לאחר 100 שנות פעילות
קהל היעד
הפילנתרופים הישראליים, שותפים עסקיים, יזמים חברתיים
האתגרים
חשיפה ובולטות בתקציב נמוך, יצירת מודעות לפעילות החשובה שנעשית ע”י ג’וינט ישראל
הקריאייטיב
כשאומרים יופי ישראל,
האסוציאציה הראשונה היא יופי ארץ ישראלי, יופי שורשי, אמיתי
אבל יש עוד יופי לא פחות ישראלי ולא פחות חשוב – הפעילות של הג’וינט
חיפשנו דמות שיכולה לחבר בין שני עולמות היופי באופן ייחודי ובולט,
בחרנו במיכאלה ברקו שהסכימה להוביל את הקמפיין בהתנדבות
תוצאות
(מתוך סקר הגל החדש – אחרי פרסום, מרץ 14)
“הקמפיין הצליח להעביר בצורה טובה את פעילות הג’וינט בתוך ישראל, למעלה ממחצית ציינו זאת באופן בלתי נעזר”
“החשיפה לפרסום העלתה את המודעות לפעילות הג’וינט למען ילדים ונוער בסיכון, קשישים, אנשים עם מוגבלויות וצעירים בגילאי 21-30”
הערכה ואהדה רבה בקרב הנהלה ועובדי הארגון לקמפיין ראשון אחרי 100 שנים