מועצת תנועות הנוער – “אל תפספס חבר”
המהלך
שינוי תפיסות ועמדות בקרב בני הנוער
העלאת המודעות לחשיבות שילוב בני נוער עם מוגבלויות,
בחיי בני הנוער ה”רגילים” בכלל ובתנועות הנוער בפרט
הפעילות
שני גלי פעילות אינטראקטיביים ברשתות החברתיות
גל 1: פעילות שיתוף והעלאת תמונות של בני הנוער כולל את סלוגן הפעילות “אל תפספס חבר”
גל 2: צילום קליפים אישיים/ קבוצתיים הכוללים את המנון הפעילות שיצולמו ע”י בני הנוער וישותפו ברשת
שימוש בכלל הנכסים הדיגיטאליים של ערוץ הילדים – אתר, פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב, VOD… ושילוב סלבס בפעילות
תוצאות
50,000 כניסות למיניסייט ייעודי באתר הערוץ
3,000 כניסות של ילדים והורים לדף התוכנית באתר מועצת תנועות הנוער
60,000 צפיות בקליפ “המנון הפעילות”
800 תמונות הועלו לאינסטגרם וזכו לעשרות אלפי לייקים
300 “קליפים” צולמו ונשלחו ע”י בני הנוער