גן החיות התנ”כי בדיגיטל

המהלך
• הכנסת גן החיות התנ”כי לפרסום בעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות
• ניהול שוטף של הפלטפורמות הדיגיטליות כולל: תוכן, קריאייטיב ייעודי, ביצוע אופטימיזציה ומעקב מתמיד

קהל יעד
קהל כללי, דגש על משפחות עם ילדים צעירים שמחפשים אטרקציה לכל המשפחה וערכים מוספים בעולמות של תוכן וחינוך

מטרת הפעילות בדיגיטל
• חשיפה ומודעות לגן החיות התנ”כי ולפועלו
• העברת טראפיק לדף הנחיתה ולאתר הרשמי
• מטרה משנית: מכירת כרטיסים

הקריאייטיב
קריאייטיב ייחודי הכולל צילומים מרשימים מגן החיות שמחבר באופן וויזואלי בין החיות השונות, המבקרים והסביבה הייחודית של הגן