גן החיות התנ”כי – “שותפים של הטבע”
יצירת שפה גרפית תקשורתית חדשה לגן חיות – “שותפים של הטבע”
המהלך
השקת קו תקשורתי חדש לגן החיות שיבוא לידי ביטוי בכל החומרים השיווקיים והפרסומיים של הגן.
ביסוס הקו על תפיסה מיתוגית חדשה המבטאת את הערכים והפעילות של גן החיות “שותפים של הטבע“
קהל היעד
קהל היעד הוא בעיקר משפחות עם ילדים צעירים,
המגיעות לגן החיות גם כדי “לעשות משהו עם הילדים” אך גם מכיוון שגן החיות מעניק למבקרים בו ערכים מוספים בעולמות של תוכן וחינוך
הפעילות
קמפיין השקה בעיתונות וכניסה לעולם הדיגיטל – גוגל ורשתות חברתיות.
שילוב של פעילות יחסי ציבור מסיבית הדוחפת את הקונספט של השותפות עם הטבע
הקריאייטיב
יצירה ייחודית הכוללת צילומים מרשימים מגן החיות, ומחברת
באופן וויזואלי ייחודי בין החיות השונות, המבקרים והסביבה הייחודית של הגן