המכון לאסיה
המהלך
יצירת שפה גרפית תקשורתית ל”מכון לאסיה”. שפה אחידה ומבודלת המבוססת על לוגו וצבעוניות קיימת, ונותנת מענה הולם לקהלי היעד השונים של החברה
קהל היעד
• עסקי – חברות עסקיות ישראליות / מגזר ציבורי הנמצאים/ מתכננים קשרים עסקיים עם מדינות באסיה
• קהל פרטי מגוון
תפקיד המותג
יצירת גשר עסקי ותרבותי בין ישראל ואסיה
ערכי המותג
בינלאומיות
מקצוענות ומומחיות | עוסקים רק באסיה
מסורת של הצלחות | וותק, מומחיות, עבודה עם הגופים הגדולים בישראל