אפ 60

המהלך
מיתוג ושפה תקשורתית למרכזי ‘אפ 60+’
מרכזי הכוונה וצמיחה לאזרחים וותיקים
מיסודם של המשרד לשוויון חברתי וארגון הג’וינט באמצעות השותפות אשל

קהל היעד המרכזי – הפרט
• עשירונים 3-8 עם הפנים לפרישה ובמהלכה, מהעיר מהכפר, מצפון עד דרום ללא הבדל דת גזע ומין
• הצעירים הותיקים – דומים לאוכלוסייה הכללית, יכולים לעשות ולתרום, אך נמצאים “בגיל פרישה”

תפקיד המותג
• בטחון – להחזיר לאנשים את הביטחון ותחושת הערך העצמי
• כלים – לתת סט כלים אישי, מגוון באמצעות ליווי מתמשך ומותאם אישית לאורך זמן. במטרה לעזור לבנות מחדש של סדר יום משמעותי

השינוי המיוחל שאנחנו רוצים לגרום:
מתלישות והעדר מרכז כובד>>למשמעות. לתת לפורשים כלים לסדר יום משמעותי

ערכי המותג
אישי / שותף | בגובה העיניים, נוגע, מתחבר, רואה את האדם, פרטנר נאמן תומך ומכיל
אופטימי | חיובי, מזהה ומעצים חוזקות
מקצועי | אוטוריטה בתחומו, חוקר, לומד ומתעדכן ללא הרף
מוביל | מנהיג דרך, מבצע ומוביל דרך חדשה וטובה יותר
חדשני | פתרון פורץ דרך. מפתח כלים ייחודיים המשתנים ומתחדשים תוך כדי “הדרך”

אישיות המותג
חם, אמפטי, מעורר השראה, אופטימי, סוחף כריזמטי, מאמין שהכול אפשרי