פורום יצרני החשמל הפרטיים – כאילו רפורמה
לקראת אישור הרפורמה במשק החשמל במאי 2018 – קמפיין לתיקון הרפורמה וקידום התחרות
המהלך
קמפיין רחב לקהלים רחבים וממוקדים במדיות השונות – עיתונות
עיתונות כלכלית, רדיו, שילוט חוצות ודיגיטל
מטרות
מטרת על: תיקון הרפורמה המתגבשת במשק החשמל
העלאת מודעות הציבור לכשלים ברפורמה המתגבשת ע”י הממשלה
וקריאה לתיקונם
העלאת המודעות לפורום יצרני החשמל הפרטיים ולחשיבות
פתיחת שוק החשמל לתחרות
המסר המרכזי
הרפורמה המתגבשת הינה רפורמה מזויפת, “כאילו רפורמה”, ויש לפעול לעצירתה
שינוי ברפורמה יוביל להוזלת חשבון החשמל החודשי
קהלי היעד
גילאים- 25-60
בעלי משפחות – דגש על גברים
מתעניינים באקטואליה, תומכי כלכלה חופשית
קהל מטרה ייחודי
נבחרי ציבור ומקבלי החלטות בממשלה
קראייטיב
שימוש באייקון האצבעות היוצרות את סימן המרכאות – לטובת המסר של “כאילו רפורמה”
תוצאות
מחקר הגל החדש אחרי קמפיין יוני 18
בחלוף חודשיים, הדחיפות להגביר את התחרות בתחום משק החשמל עלתה מדרגה והגדילה את הפער משאר התחומים שהוצגו
ניכרת עליה במודעות לרפורמה בקרב הציבור (60% לעומת 39%),
אם כי עדיין נראה כי הרוב אינם בקיאים בפרטיה
ישנה ירידה בשיעור המציינים כי הרפורמה תהווה פתיחה של תחרות ותוזיל מחירים
בקרב מי ששמעו על הרפורמה, גם אם לא בקיאים בפרטיה, נראה כי הציפייה לקבלת תועלת מן הרפורמה ירדה
יצרני החשמל הפרטיים נתפסים בעיקר ככאלה ששמו להם למטרה להתחרות בחברת החשמל על הוזלת המחיר, חיזוק לתפיסה חיובית זו התקבל כאשר נשאלו האם כניסתם תוזיל את חשבון החשמל. קרוב ל-70% סבורים שכן