קמפיין השקה- ברמונדי ישראלי

המהלך
לראשונה מזה הרבה שנים מהלך מיתוגי לדג לבן טרי בקטגוריה רבת שחקנים שאינה ממותגת

מטרות הקמפיין
• מודעות וחשיפה למותג ברמונדי ישראלי
• החדרת המותג ברמונדי ישראלי לשוק
• יצירת ביקוש והתנסות בקרב קהל היעד והקהל הרחב
• בידול וזיהוי המותג מול התחרות

הקונספט
• דג לבן טרי ישראלי, מרשים וטעים, פשוט וקל להכנה ולאכילה, מושלם בכל מתכון
• הדג של הדייגים
• שימוש בפרזנטורית – מיכל אנסקי: דמות מוכרת ומוערכת בתרבות הקולינריה בישראל ידועה בחיבתה לאוכל בריא, טרי ואיכותי. שילובה, חיזק את ערכיו של המותג

תוצאות
• עליה מ- 3 טון בשבוע ל-15 טון בזמן הקמפיין ובשבועיים הצמודים לו, והתייצבות על כ- 12 טון לשבוע בתקופה שלאחר הקמפיין
• עלייה במודעות הבלתי נעזרת מאפס ל-5%
• עליה במודעות הנעזרת מ-42% ל- 52%
• שיעור ההמלצה לדג הברמונדי בקרב מי שניסה אותו גבוה– 52%
• מעל למחצית מקהל היעד נחשף לאחד הפרסומים והקמפיין נמצא אהוד מאוד- 82% אהדה

*על בסיס מחקר Get Wise