קמפיין השקת מכללת be
המהלך
קמפיין השקה למכללה הראשונה בישראל המעניקה תואר לסטודנטים עם לקויות למידה
קהל היעד
קהל עיקרי – הסטודנטים
משני – ההורים/ המשפחה
משני – המסגרות התומכות
אסטרטגיה תקשורתית
המומחים בלימודים לצעירים עם מוגבלויות ולקויות למידה מציגים:
Yes, YOU can!
האתגרים
חשיפה ובולטות בתקציב נמוך, יצירת הנעה לפעולה בקטגוריה לא מוכרת בתחום עם אמון נמוך של הצרכנים
הקריאייטיב
תרגום האסטרטגיה !yes, you can לתכלס
הרעיון הוא לקרוא לסטודנטים לעשות את זה בדרך שלהם, שמותאמת להם,
במטרה לגרום להם להרגיש בטחון שתואר ראשון אפשרי גם עבורם.
בחירה בתמונות של סטודנטים נורמטיביים, שמחים וגאים ש”עשו” את זה,
אשר הגשימו חלום שקודם לכן היה מאד מורכב עד כדי בלתי אפשרי.
שימוש בסטריפ שמאל ששואב השראה מהוויזואליזציה של “דיפלומה” של בוגר אוניברסיטה