קמפיין חג שמח / חג חסר

רקע
לאחר חצי שנה של משבר הקורונה עם צרכים הולכים וגוברים של רכישה ואספקת מזון עבור נזקקים ו”נזקקים החדשים”, יחד עם הקושי הגובר בגיוס כספים יצאה לקט ישראל בקמפיין משמעותי לטובת הנושא

קהל יעד
הציבור הרחב
• קהלים רחבים עם הכנסה ממוצעת ומעלה, בעלי מודעות ומעורבות
• בעלי משפחות עם מודעות גבוהה למצב החירום ההולך ומתגבר גם בקרב האוכלוסייה המבוגרת (הוריהם) וגם בקרב “הנזקקים החדשים”
• מיקוד יחסי בנשים וקהלים בוגרים יחסית – נטייה גבוהה יותר לתרום
• נמצאים במצב של שחיקה מול הקשיים והצרכים לתרומה
• מוצפים במסרים הקוראים להם לתרום ( גם את המענק שקיבלו מהמדינה)

מטרות הקמפיין
• לייצר בשיא תקופת הקורונה והחגים תחושה שלמרות שקשה “חייבים” לתרום :
• לכולנו קשה אבל יש כאלה שקשה להם יותר והם רק הולכים ומתרבים
• חיזוק המודעות לכך שהצטרפו קהלים חדשים למעגל הנזקקים
• הסיוע לכלל הנזקקים רק הולך ונהיה קשה יותר
• הגדלה משמעותית של התרומות ללקט ישראל בתקופת החגים

הקונספט
חיבור בין עולם התרבות הנמצא בקשיים לבין לקט ישראל – יצירת קמפיין
משפיענים (בעיקר מעולם התרבות) תחת המשפט המוביל:
“לנו לא יהיה חג שמח אם להם יהיה חג חסר” כולל האשטאג קבוע
# עוברים_את_החגים_שבעים
יחד ייצרנו עשרות סרטונים שקודמו בנכסים הדיגיטאליים של המשפיענים ושל לקט ישראל