לקט ישראל – ״איזו הצלה!״
המהלך
קמפיין ראשון לארגון לקט ישראל בעיתונות כלכלית ובמעברונים בסלולאר
קהל היעד
הפילנתרופים הישראליים, שותפים עסקיים, יזמים חברתיים
האתגרים
חשיפה ובולטות בתקציב נמוך, יצירת מודעות לפעילות החשובה שנעשית
ע”י לקט ישראל
הקריאייטיב
פעילות לקט ישראל מבוססת על “הצלה!”
אחת האסוציאציות הראשונות למילה הצלה מגיעה מתחום הספורט,
ולכן חיברנו בין שני העולמות. הוויזואליזציה של הקמפיין מייצרת בולטות במדיה העסקית
מטרות
להעלות על סדר היום הציבורי את נושא אובדן והצלת מזון
לייצר לארגון לקט ישראל תפיסה “עיסקית” של ארגון הפועל למען הצלת המזון והעברתו כמו שצריך, למי שצריך