SGR
המהלך
שפה גרפית תקשורתית לחברת S.G.R , חברת בוטיק להשקעות נדל”ן בארה”ב
קהל היעד
• פרטי – אנשים אמידים החיים בישראל או תושבי חוץ המחפשים להבטיח את הונם ולהרוויח עליו בשקט, בדיסקרטיות ובמקצועיות
• מקצועי – קהל המחפש לעבוד עם אנשים “כמוהו שהוא מכיר” המחפשים אמינות ושקיפות בעסקאות
תפקיד המותג
כתובת מקצועית, אמינה, יסודית ומנוסה בשוק השקעות הנדל”ן האורבני בארה”ב
ערכי המותג
בינלאומיות, אמינות, מומחיות בנדל”ן, שקיפות, קפדנות, נחישות ואורבניות
אישיות המותג
יוקרתי, מוחשי, מעורר השראה ומוקפד