Ten בדיגיטל
המהלך
הגדלת הנוכחות בעולם הדיגיטל באמצעות שיתופי פעולה ויצירת קריאייטיב לפלטפורמות הדיגיטליות בהם נמצא קהל היעד של רשת תחנות הדלק Ten
קהל יעד
•עם ישראל
•נהגים 18+
•בקמפיינים מקומיים- טרגוט ממוקד של אזורים בסביבת התחנה
מטרת הפעילות בדיגיטל
•חשיפה ומודעות לרשת וחוזקותיה
•יצירת בולטות מול המתחרות
•הנעה לפעולה לתחנות הרשת הנמצאות בפריסה ארצית – הגעה לתחנות, תדלוק ורכישה בחנויות הקמעונאיות של Ten
•הגדלת מכירות ליטרים בנזין בתחנות והגדלת המכירות הקמעונאות
•יצירת לידים למבצעים השונים ואיסוף דאטא בייס